Serwis CASP

Serwis CASP

Opis serwisu Commvault CASP.


Program wsparcia serwisowego CASP umożliwia realizację wsparcia systemu backupu Commvault przez autoryzowanego partnera serwisowego Commvault CASP, z możliwością eskalacji zgłoszeń do serwisu Producenta. Serwis jest realizowany wyłącznie przez inżynierów certyfikowanych na poziomie Commvault Professional, Engineer i Master. W ramach programu CASP dostępne są dwa poziomy wsparcia:

 

Poziom “CASP-B”

Standardowy poziom serwisu zapewnia szerokie wsparcie w godzinach pracy, z bezpośrednim dostępem do Centrum Pomocy Technicznej Partnera Serwisowego Commvault – CASP S4E. Pakiet, przeznaczony do obsługi większości potrzeb klientów, obejmuje:

  • dostęp do Centrum Pomocy Technicznej S4E Commvault CASP serwis@s4e.pl, tel. 801 090 101 w dni robocze (poniedziałek – piątek), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach od 7:00 do 19:00 czasu lokalnego, w miejscu, w którym jest zainstalowane oprogramowanie
  • pierwsza i druga linia serwisu realizowana przez S4E – partnera serwisowego CASP – obsługa w języku polskim i/lub angielskim, z możliwością eskalowania zgłoszeń do serwisu producenckiego Commvault.
  • dostęp internetowy w trybie 24×7 do strony pomocy technicznej SELF-HELP
  • powiadomienia o krytycznych poprawkach aktualizacji oprogramowania
  • serwis S4E jest realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001

 

Poziom “CASP E”

Poziom serwisu CASP E zapewnia wsparcie w trybie 24×7 z bezpośrednim dostępem do Centrum Pomocy Technicznej Partnera Serwisowego Commvault – CASP S4E. Wsparcie Premium zawiera:

  • całodobowy dostęp do do Centrum Pomocy Technicznej S4E Commvault CASP serwis@s4e.pl, tel. 801 090 101 (w tym święta)
  • dostęp internetowy w trybie 24×7 do strony pomocy technicznej SELF-HELP
  • powiadomienia o krytycznych poprawkach, aktualizacjach, ulepszeniach oraz nowych wersjach oprogramowania
  • serwis S4E jest realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001
Pocedura zgłoszenia awarii

Partnerzy
technologiczni:

Quantum
Commvault