Quantum serwis Gold

Quantum serwis Gold

Warunki serwisu gwarancyjnego Gold Support Plan – S4E.

W oparciu o umowę o autoryzowanym serwisie, pomiędzy Producentem sprzętu a S4E, S4E zobowiązuje się do świadczenia serwisu rozwiązania Quantum na następujących warunkach:

  • Okno zgłoszeń: 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Okres serwisu: zgodnie z wykupionym okresem serwisowym producenta
  • Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w 0,5 godziny od momentu zgłoszenia
  • Przystąpienie do zdalnego wsparcia procesu diagnozy awarii w 1 godzinę od momentu zgłoszenia oraz realizacja procesu diagnozy do momentu określenia przyczyny awarii
  • Dostawa sprawnej części urządzenia Quantum do miejsca użytkowania (kurier). W przypadku wymiany części zakwalifikowanej przez Quantum jako część do samodzielnej wymiany (tzw. CRU – Customer Replaceable Unit) naprawa może być zrealizowana samodzielnie przez użytkownika, bez konieczności wsparcia na miejscu przez serwisu S4E. W przypadku kwalifikacji naprawy innej niż CRU serwis S4E naprawi urządzenie Quantum w miejscu użytkowania, w najbliższym możliwym terminie, zgodnie z warunkami dostawy części przez Quantum
  • Dostawa sprawnej części urządzenia Quantum do miejsca użytkowania (kurier) w 4 godziny od momentu pełnego zdiagnozowania awarii. W przypadku wymiany części zakwalifikowanej przez Quantum jako część do samodzielnej wymiany (tzw. CRU – Customer Replaceable Unit) naprawa może być zrealizowana samodzielnie przez użytkownika, bez konieczności wsparcia na miejscu przez serwisu S4E. W przypadku kwalifikacji naprawy innej niż CRU inżynier S4E przystąpi do naprawy urządzenia Quantum w miejscu użytkowania, natychmiast po dostawie części zamiennej przez Quantum
  • Usługa jest świadczona w języku polskim lub angielskim
  • Dostęp do aktualizacji oprogramowania
  • Wsparcie w procesie diagnozy
  • Wskazanie zaleceń realizacyjnych (wskazanie uszkodzonej części, wgrania poprawek itd.) prowadzących do przywrócenia sprawnego działania
  • Dostawa sprawnej części w miejsce uszkodzonej dla urządzeń Quantum, do miejsca użytkowania sprzętu lub punktu serwisowego S4E dla naprawy zakwalifikowanej jako CRU
  • Przystąpienie do naprawy „on site” urządzenia w miejscu użytkowania, w ciągu 4h od momentu pełnego zdiagnozowania awarii, przez autoryzowany serwis S4E
  • Serwis S4E jest realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001
Pocedura zgłoszenia awarii

Partnerzy
technologiczni:

Quantum
Commvault