Serwis

Hotline/Helpdesk

serwis

Telefoniczna pomoc dla personelu Partnerów/Klientów.

Telefoniczna pomoc dla personelu Partnerów/Klientów w zakresie technicznych aspektów funkcjonowania systemów teleinformatycznych, ich konfiguracji, administracji oraz zarządzania. W ramach oferty S4Engineers wspierają działania pracowników Partnera/Klienta zapewniając najwyższy poziom świadczonych usług.

Device Monitoring

serwis

Monitoring statusu urządzeń Klienta.

Monitorowanie elementów infrastruktury i kluczowych parametrów to niezbędny czynnik obecnego IT pozwalający na bezprzerwowe jej działanie. Obciążenie procesorów, pamięci czy pomiar temperatury pozwala na optymalizację zużycia energii czy wręcz przewidywanie awarii. Oferujemy platformę sonware’ową oraz stały monitoring kluczowych elementów infrastruktury, który pozwoli lepsze wykorzystanie zasobów, ocenę dostępności poszczególnych usług oferowanych przez dział IT dla Biznesu, czy też codzienne wsparcie administratorów. Monitoring IT to poprawa bezpieczeństwa naszego środowiska IT w obliczu złożonych działań podejmowanych przez cyberprzestępców, pozwala na wychwycenie nietypowych zachowań komponentów naszej infrastruktury i alarmowania w sytuacji zagrożenia.

Service Agreement

serwis

Umowa serwisowa ze zdefiniowanym SLA.

Kompleksowe wsparcie techniczne w zakresie rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem środowiska IT Partnera/Klienta, w tym świadczenie gotowości serwisowej oraz podejmowanie działań serwisowych w określonych godzinach z gwarancją zachowania czasów reakcji oraz czasów wymiany podzespołów w przypadku awarii. 

Renewal Management

serwis

Zarządzanie z jednego punktu wszystkimi umowami serwisowymi w imieniu Partnera/Klienta ich odnowieniami i optymalizacją.

Liczba komponentów sprzętowych i programowych przeciętnej infrastruktury IT dochodzi do tysięcy elementów, zarządzanie tak dużą ilością komponentów wraz z ich umowami serwisowymi oraz odnowieniami to stały i zarazem bardzo żmudny proces. S4Engineers oferuję usługę przejęcia tych obowiązków na siebie tym samym uwalniając administratorów do pracy związanej z lepszą obsługą np. klienta wewnętrznego. Oferujemy administracyjne wsparcie pracy działów utrzymania IT, gdzie poprzez agregację informacji o posiadanych zasobach IT jesteśmy w stanie cyklicznie raportować stan umów serwisowych, planować koszty odnowień, ale także w połączeniu z usługą Infrastructure Assessment decydować o możliwości rozwoju/wymiany środowiska IT.

Infrastructure Administration

serwis

Administrowanie infrastrukturą IT Klienta.

Dzięki unikalnym kompetencjom działu S4Engineers popartą certyfikacją wiodących na rynku producentów (m.in. Dell EMC, Huawei, Commvault, Quntum) oraz dogłębnej wiedzy inżynierskiej wspartej wieloletnią praktyką pozyskaną w trakcie realizacji złożonych projektów nie tylko dla polskiego IT. Jesteśmy w stanie wspierać naszych Partnerów/Klientów w bieżącej administracji środowiskiem IT. Realizujemy część, bądź całość obowiązków związanych z:

·         Sieciami i komponentami LAN/WAN;

·         Pamięciami masowymi;

·         Systemami backupu i archiwizacji;

·         Serwerami x86;

·         Komponentami bezpieczeństwa: Firewalle, systemy IPS i inne.

Nasze działania realizujemy w oparciu o najlepsze praktyki, ale również z wykorzystaniem znanych metodologii typu ITIL.

Spare Management

serwis

Zarządzanie stockiem serwisowym w imieniu klienta.

Przygotowanie komponentów zapasowych dla infrastruktury Partnera/Klienta w dedykowanych magazynach o ściśle zdefiniowanych parametrach przechowywania, usługa szczególnie istotna w rozproszonych geograficznie i wymagających ciągłości działania organizacjach. Usługa oferuje m.in. przechowywanie części zapasowych, analizę ich wykorzystania czy też ostateczną utylizację.

Partnerzy
technologiczni:

Nutanix
Quantum
Huawei
Dell
Commvault